välkommen till min blogg

VÄLKOMMEN till min blogg; blommor och kvistar!

Jag är en finlandssvensk trädgårdsmästare, textilartesan och florist.


TERVETULOA! WELCOME!

24 september 2012

födelsedag på 135 m ovan havsytan

firade min födelsedag i London Eye  =)
eller egentligen endast en halvtimme av min dag, för det var just så länge det tog att åka sakta runt hela varvet...
upp till toppen på 135 meters höjd och ner tillbaks
det var helt fantastiskt!
resten av dagen turistade jag och på kvällen åt jag den absolut godaste pepparsteken som jag nånsin (vad jag kommer ihåg i alla fall) ätit!


vi hade 25 graders värme på dagarna och sol och fint, det var som att få en liten minisommar till födelsedagspresent  =)

men nu är det back to school

susanne

1 kommentar:

  1. Kanske lite sena gratulationer...men grattis iallafall...
    och vilken utsikt du fick på din födelsedag...

    Tjingelingen,

    SvaraRadera