välkommen till min blogg

VÄLKOMMEN till min blogg; blommor och kvistar!

Jag är en finlandssvensk trädgårdsmästare, textilartesan och florist.


TERVETULOA! WELCOME!

13 september 2012

all we need is love...


(bild från internet)

min lilla stora katt, william, är en mästare på kärlek!
han kommer två tre gånger per natt och vill hålla mig runt halsen och snusa och gosa med näsan intryckt under hakan min. 
titt som tätt tvättar och putsar han på sin väninna, shaniiz, och däremellan vill han ligga nära och hålla om henne.
han försöker hela tiden flirta till sig en vänskap med de bägge bengalerna, jackomann och baagsbump, och svänger alltid andra kinden till då de fräser åt honom. en liten stund senare är han där och gör sig till igen  =)
han är fem kilo kärlek, den söta gubizen min!





dessutom råkar det passa bra med lite beatles idag då jag packar för en tripp till london!  =D
trevlig torsdag!

susanne

3 kommentarer:

  1. Nej men vilka kärleksfulla kattbilder. Helt mysigt.
    Önskar dig en trevlig Londonresa.

    SvaraRadera
  2. Ja och mera blir det...kilo kärlek alltså. Vid två år när han kommit ur sin tonårstid torde ha vara åtminstone 8 kg :-)
    Ha en finfin resa!
    kram
    Ann-Mari

    SvaraRadera
  3. Så söta dom är tillsammans ,vem skulle ha något emot att bli omhuldad på det där viset ,trevlig trip till London ,Nette

    SvaraRadera