välkommen till min blogg

VÄLKOMMEN till min blogg; blommor och kvistar!

Jag är en finlandssvensk trädgårdsmästare, textilartesan och florist.


TERVETULOA! WELCOME!

25 augusti 2012

tävling 2

ja, man är väl inte klok men då jag nu idag satte upp min första tävling så sätter jag genast en till
samma regler gäller här åxå, men jag vill att ni sätter alla fem i ordning, från mest tilltalande  till minst tilltalande
priset är en lite större glasängel  =D

snittblomsarrangemang, hur faller era röster?

1. 



2.

3.


4.


5.


tack för era kommentarer!

susanne

13 kommentarer:

  1. Väldigt fina, alla! Men min favorit är nr 3, tätt följt av 4 och 5. Svårt att se på bilderna men det är väl färgerna som tilltalar mig mest på trean.

    SvaraRadera
  2. Lite svårt men 3an bäst, sen 5,4,1,2.

    SvaraRadera
  3. svårt att välja mellan ettan o trean...men...jag säger ettan!

    SvaraRadera
  4. Gillade trean eftersom den kändes lugn och vilande för sinnet...
    men gud vilka skapelser helt otroligt duktigt.

    Ha en fortsatt finfin sensommar med alla dina vackra blommor.

    SvaraRadera
  5. Liebe Susanne
    Wow.... sooooo schön! Mein Favorit wäre die Nummer 5.
    Ich wünsche Dir eine glückliche Woche mit ganz viel Sonnenschein. Herzlichst grüsst Dich Yvonne

    SvaraRadera
  6. Trean, fyran, femman, ettan och sedan tvåa....helt instinktivt, börjar jag analysera kanske det ändrar :)
    Kram

    SvaraRadera
  7. Min favorit är femman, sedan kommer 4,2, 3 och 1 :)

    SvaraRadera
  8. 4:an är finast!
    Sen kommer 3, 1, 5, 2 :)

    Kram Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Nu såg jag att man skulle rangordna alla, så here we go: Min favorit är fortfarande nr 3, tätt följt av 4 och 5, sedan kommer 2 och 1.
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  10. Ala fina men röstar på nummer 3!
    Hälsn.
    Mia


    mamma19mia@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Mina favoriter i tur och ordning är:

    4:an - 5:an - 3:an 2:an och till slut 1:an!

    SvaraRadera
  12. 5,3,2,4,1, är inte min telefon nummer (fniss) men rangordning ,trevlig helg ,Nette

    SvaraRadera