välkommen till min blogg

VÄLKOMMEN till min blogg; blommor och kvistar!

Jag är en finlandssvensk trädgårdsmästare, textilartesan och florist.


TERVETULOA! WELCOME!

25 augusti 2012

tävling 1

jag har aldrig tidigare ordnat en tävling på min blogg men nu tycker jag att det skulle passa bra  =)

jag lottar ut en glasängel bland med er alla som deltar.
jag tror det brukar vara en lott för en kommentar och två lotter för kommentar + lägga upp inlägget på egen sida elr??  =D

alltså; 
vilken plantering sätter ni er röst på?

1.



2.



3.



4.



5.


ser med intresse fram emot era kommentarer  =) 

ha de bra
susanne

8 kommentarer:

  1. Min favorit är nr 5 - lätt att kopiera för uteplatsen eller trädgården. Kanske inte så fantasifull men vacker. Annar gillar jag också nr 2 så vackert! Men inte så lätt att förverkliga för oss dödliga.

    Jag har också länkat på min hemsida, visste inte riktigt hur man skulle göra men hade inget emot det heller, så nu är det gjort!

    Lycka till med din tävling!

    SvaraRadera
  2. Nr 2 skulle jag nog välja, fantasifullt och snyggt tycker jag.

    SvaraRadera
  3. Femman här för jag fastnade genast för enkelheten och ljuset i den....
    kanske kommer det vackra ljuset från fönstret bredvid...
    men vackert var arrangemanget i mina ögon.

    Tjingelingen.

    SvaraRadera
  4. Lite svårt då jag inte kunde besluta mig för om jag skulle välja den jag tyckte var snyggast, eller den som lite skulle motsvara min illusion av vår trädgård just nu...jag röstar på nummer 3. Samlad och "näyttävä"
    Kram, sis

    SvaraRadera
  5. Röstar på 5:an, tätt följd av 3:an :)

    Kram Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Jag röstar på nr 5!
    Hälsn. monica


    monica.hollsten@gmail.com

    SvaraRadera
  7. Mina favoriter:

    3:an, 5:an, 2:an, 4:an och 1:an!

    SvaraRadera