välkommen till min blogg

VÄLKOMMEN till min blogg; blommor och kvistar!

Jag är en finlandssvensk trädgårdsmästare, textilartesan och florist.


TERVETULOA! WELCOME!

25 mars 2012

cirkus ankdamm

den var helt rolig!
standup komikern sixten lundberg var fenomenalt rolig, radio extrems janne grönroos klarade sig åxå bra som konferansier  =)
redrama, rapparen, har länge varit en finländsk favorit hos mig.
krista siegfrids sjöng stark och bra.
lillfill, beatboxaren, var helt störtskön!
två kundin som breakdansa var riktigt bra!
och dessutom; M.A. Numminen!!!!!
en mycket mycket speciell man med en mycket speciell röst =)



nu isäng!!
kram
susanne

1 kommentar:

  1. Jag ser inte ens en svart ruta, men det kanske beror på iPaden? Skall kolla på datorn senare. Låter som en kul kväll! Vi var och se the Hunger Games...uj uj uj
    Ha en skön söndag!
    Kram sis

    SvaraRadera