välkommen till min blogg

VÄLKOMMEN till min blogg; blommor och kvistar!

Jag är en finlandssvensk trädgårdsmästare, textilartesan och florist.


TERVETULOA! WELCOME!

16 januari 2012

undervisningsdag idag

klockan är fyra och jag har en tre timmars  bilkörning framför mig, till mäntsälä där skolan är.
idag har jag min första hela undervisningsdag, lärare för en dag =)
tydligen är jag nervösare än jag trodde; fick inte sömn förrän vid ett- halvtvåtiden och vaknade halv fyra fast jag hade klockan att ringa på fyra. 
nästan tio grader kallt ute så det är i alla fall ett bra väder att köra i





trevlig början på arbetsveckan!

susanne

4 kommentarer:

  1. Guten Morgen liebe Susanne
    Das sind wahre Kunstwerke, die Du uns da zeigst! Wunderschön!
    Vielen Dank auch für Deinen lieben Kommentar auf meinem Blog.
    Einen guten Start in die neue Woche wünscht Dir Yvonne

    SvaraRadera
  2. du kan säkert ge fin undervisning ,kram Nette

    SvaraRadera
  3. Hoppas din undervisningsdag gick bra, men det gjorde den säkert. Du är ju sååå duktig!
    Jätteroligt att se brukbuketterna från mässan, mmm fint!!!
    Ha det gott. Kram, Ingela

    SvaraRadera
  4. Hoppas din undervisning gick bra! Fina tulpanuppsättningar du gjort!!

    SvaraRadera