välkommen till min blogg

VÄLKOMMEN till min blogg; blommor och kvistar!

Jag är en finlandssvensk trädgårdsmästare, textilartesan och florist.


TERVETULOA! WELCOME!

19 januari 2012

Mennään Naimisiin - Vi Gifter Oss

Wanha Satama i Helsingfors och bröllopsmässan 2012
brudbuketterna på catwalken var gjorda av Jouni Seppänen och blombutik Runebergin Kukka i Helsingfors
endel mycket vackra, andra bara utfyllnadsbuketter...




              


     




       








en riktigt givande torsdag önskar jag er!!

susanne


6 kommentarer:

  1. Wow, vilka buketter! Hel underbara - och klänningarna var inte så dumma dom heller!!

    SvaraRadera
  2. Allt med bröllop är ju på sätt och vis förtjusande - för att det är invävt så mycket lycka och hopp, och man borde aldrig kritisera andras kreativitet, men nog gjorde du så mycket finare buketter på din bröllopsmässa! Några av dessa är väldigt vackra och "gifter sig" (hihi - där fick jag till det) med klänningarna, men vit blomboll mot vit klänning gör inget för mig. Kallorna är ju jag, men fascineras även av buketterna som hänger från armen :-)
    PS. Om du går in på Pinterest, så kolla brudbuketter...eller ännu bättre bröllopstårtor ;-)
    kram, Ann-Mari

    SvaraRadera
  3. Så vackert, både blommorna och klänningarna. Men kan man släpa blommor så på golvet/marken utan att slita ut dom.....fast vad gör det när det är vackert!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  4. Härliga buketter! Men på något sätt är jag glad för att jag inte behöver stå som brud - vilken stress!

    Ha en fin helg!

    Kram
    Sari från Puumuli

    SvaraRadera
  5. wow vilka vackra klänningar och buketter.. nästan så man kan bli sugen på att gifta sig! kram emelie och elin

    SvaraRadera
  6. Haha nu tänkte jag har jag kommit fel när jag tittade på rubriken för du är väl redan gift (fniss),härliga bilder på brudar o buketter ,kram Nette

    SvaraRadera