välkommen till min blogg

VÄLKOMMEN till min blogg; blommor och kvistar!

Jag är en finlandssvensk trädgårdsmästare, textilartesan och florist.


TERVETULOA! WELCOME!

7 januari 2012

teater och jazz

igår hade vi i bruksteatern första genomläsningen av vårens kommande revy.
vi är nästan samma grupp som förut, några har fallit bort, några kommit nya till.
förut har revyerna haft ett namn redan från början och sen har sketcherna växt fram, men denna gång finns det massor av korta berättelser och skämt, samt många många fina sånger, men revyn har inget namn  =)
nå, med en så kreativ grupp som detta kommer nog namnet så småningom och de blir säkert bra!
vi hade jätteroligt! det var mycket skratt och prat och jag tror det kommer att bli en bra revy om vår lilla ö's interna egendomligheter.

nu är jag uppe redan fem idag för jag ska om en timme fara med en grupp från Baltic Jazz på utvecklings seminarie picnic kryssning med silja line. 
kommer säkert att bli en mycket givande dag!
ha de gott!

susanne

3 kommentarer:

  1. Namnet kommer säkert sedan. Det är nog lättare att hitta på ett namn till ett innehåll, än innehåll till ett namn :)
    Ha så kul på pic-nic:en!
    Kram, Ann-Mari

    SvaraRadera
  2. Hoppas att kryssningen var riktigt trevlig!
    Läste förra inlägget om en grå, brun och silvrig jul och tyvärr - jag håller med om att det inte ser så där jättekul ut - i alla fall inte på bild!
    Själv bestämmer jag mig varje år för att dekorera i annan färg än rött, men så när julen närmar sig så blir det rött i alla fall. Jag gillar ju rött!
    Men nu är allt bortplockat, t.o.m. julgranen som är det sista jag sätter upp och det sista jag tar ner.
    Nej, förresten, belysningarna i fönstren och ute sitter uppe fortfarande. Dom senare brukar få sitta januari ut.

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Hoppas att du haft en fin trettonhelg! Roligt att du kikat in i min blogg! Vilken mysig blogg du har och vilka härliga bilder!
    Ha en fortsatt skön söndag!
    Pernilla

    SvaraRadera