välkommen till min blogg

VÄLKOMMEN till min blogg; blommor och kvistar!

Jag är en finlandssvensk trädgårdsmästare, textilartesan och florist.


TERVETULOA! WELCOME!

2 december 2011

idag ska de bli en dörrkrans =)

fredag igen!!
huisigt så fort veckorna går. varje måndag tänker jag att det och det och det ska jag göra denna vecka...
tror ni jag hinner få de gjort? noup!
en krans till ytterdörren stod på agendan för denna vecka...
om jag sku gå ut och göra den nu?

sökte lite inspiration bland med bilder från olika mässor och hittade bland annat dessa;







trevlig fredag!!

susanne



2 kommentarer:

  1. Kransen längst upp till höger var helt otrolig! Den vill jag bara ha!!

    SvaraRadera
  2. Så mysigt med kransarna med lite häng deråt. Jag är själv florist med det blir mest om får och trädgård på min blogg. Tack för inspirationen.

    SvaraRadera