välkommen till min blogg

VÄLKOMMEN till min blogg; blommor och kvistar!

Jag är en finlandssvensk trädgårdsmästare, textilartesan och florist.


TERVETULOA! WELCOME!

13 november 2011

Zürich

idag har jag haft ledigt från blombutiken. jag promenerade runt i Zug i en par timmar, sedan tog jag tåget till Zürich och gick runt en dryg timme i gamla staden. så vacker stad!! fast det var grått och mulet var det en verkligt härlig och mäktig stad!
kvart över två träffade jag sedan bloggväninnan Yvonne och hennes man. Två jättetrevliga timmar tillbringade jag sedan i deras sällskap. =)
lite bilder från Zürich















avslutar med en tårta till far

susanne

4 kommentarer:

  1. Dear Susanne
    I would like to thank you for the nice sunday! I am happy to could meet you yesterday in Zurich. It was a really beautiful afternoon!
    I hope to see you in the next springtime! I wish you a good start in the new week and a good time in Switzerland.
    Hugs Yvonne

    SvaraRadera
  2. Du är nog i en annan värld du men vilka upplevelser ,Kram Nette

    SvaraRadera
  3. Vackra bilder, så vackert det är i Zürich och goda bakverk har dom och julgrejerna är framme, bättre kan det inte bli.
    Agneta kram

    SvaraRadera
  4. Men jädrar i min låda du serverar oss massor av underbara foton...
    och vilka julfoton...
    du har nog en underbar resa...
    Tack för gratulationerna till vår bröllopsdag....
    så snällt...
    vi hade en underbar dag....
    men hade gärna varit i din vackra stad...

    Ha det så gott...

    SvaraRadera