välkommen till min blogg

VÄLKOMMEN till min blogg; blommor och kvistar!

Jag är en finlandssvensk trädgårdsmästare, textilartesan och florist.


TERVETULOA! WELCOME!

2 september 2012

tävlingsresultat

så var det avgjort

tävling 1
arbete 1 fick noll röster
arbete 2 fick en röst
arbete 3 fick två röster
arbete 4 fick noll röster
och er absoluta favorit arbete fem fick sju röster






på tävling två gick det såhär

arbete 1 fick en röst
arbete 2 fick noll röster
arbete 3 fick fyra röster 
arbete 4 fick två röster
och arbete 5 fick fem röster, alltså er klara favorit






så till vinnarena

min tösabit2 fungerade som fru fortuna och i tävling ett blev det maria lindroos, som röstade på facebook sidan min som vann ängeln.
på tävling två blev det nette med den härliga bloggen
nette cecilia
som vann den lite större ängeln!
grattis till er båda!


sköna sköna höstsöndagshälsningar!
susanne


5 kommentarer:

  1. Grattis till de lyckliga vinnarna och tack för en kul tävling! Skulle vara lite kul att veta vilket arbete som var din favorit, expert som du är.
    Ha en skön söndag!

    SvaraRadera
  2. Tack för vinsten ,har försökt skicka min adress till dig men det lyckas inte försök skicka mail till mig så kan jag svara dig ,kanske det lyckas bättre min mail adress finns under min profil ,kram Nette

    SvaraRadera
  3. Förstår precis varför man inte hade rätt, har förmodligen lite "udda" smak!

    SvaraRadera
  4. Har för mig att jag skrev en kommentar till dig igår ,att du skulle skriva mail till mig eftersom jag inte kommer fram till dig ,Nette

    SvaraRadera
  5. This is absolutely beautifull Home

    SvaraRadera