välkommen till min blogg

VÄLKOMMEN till min blogg; blommor och kvistar!

Jag är en finlandssvensk trädgårdsmästare, textilartesan och florist.


TERVETULOA! WELCOME!

28 september 2012

denna veckas alster

fyra dagar i skolan igen och denna vecka hade vi ett riktigt gediget program
fyra olika buketter skulle planeras, bindas, presenteras och slutligen feedback av vår lärare

en stor luftig bukett av europeisk typ, en bukett med en konstruktion av naturmaterial, en bukett med en konstruktion av icke natur material och slutligen en bukett med flera bindpunkter

här är vad vi gjorde


















fredagkväll och fredagsmys för de flesta av er, gissar jag =)
själv ska jag ta färjan ut i skärgården, till rosala, och hälsa på min mamma som igår opererades för gråstarr på bägge ögonen  =)

kram
susanne

2 kommentarer:

  1. Många vackra buketter ,gillade den med den gula gladiolen mest ,trevlig helg ,Nette

    SvaraRadera
  2. On upeita ja sun töissähän alkaa olla sellaista gregorylerchimäistä otetta, jos ymmärrät mitä tarkoitan.

    SvaraRadera