välkommen till min blogg

VÄLKOMMEN till min blogg; blommor och kvistar!

Jag är en finlandssvensk trädgårdsmästare, textilartesan och florist.


TERVETULOA! WELCOME!

19 augusti 2012

tre dagars pina framför mig...

imorgon bitti klockan fyra bär det av till mäntsälä, på yrkesexamensprov i dekorering av utrymmen.
jag har jobbat massor med detta detvå sista veckorna och nu borde allt vara iskick...
fick just sista arbetsuppgifterna gjorda, bilen är alldeles fullpackad med sånt som ska me och ännu en del skall rymmas in i morgon innan jag far, snittblommorna och så...
nu får ni gärna hålla tummarna för att det blir godkännt i torsdag!!! =D







vi hörs!
susanne

4 kommentarer:

  1. Håller tummarna ,hoppas det går bra ,kram Nette

    SvaraRadera
  2. Lycka till! Lycka till! Det kommer att gå galant!
    Agneta

    SvaraRadera
  3. Lycka till! Det går säkert hur bra som helst.

    SvaraRadera
  4. Härligt, många arrangemang är verkligen jättefina, gillar när de använt ventilationstrummor. Verkligen jättesnyggt.
    Paprikor blir också dekorativa när man radar upp dem i triangel med en bit av det gröna kvar.

    SvaraRadera