välkommen till min blogg

VÄLKOMMEN till min blogg; blommor och kvistar!

Jag är en finlandssvensk trädgårdsmästare, textilartesan och florist.


TERVETULOA! WELCOME!

14 augusti 2012

kirsty michell

i fredags hade vi i finland utdelning på eurolotto 26 miljoner  och på vanliga lotto var det 11 miljoner i helgen...
eftersom jag bara tar lottolappar då de är stora vinstsummor hade jag denna helg en till vardera, men det var nog nån annan som kammade hem det denna gång igen  =)
något liknande som dethär skulle jag ha gjort om jag hade vunnit nån miljon...

kirsty mitchell  ( gå in och titta på hennes skapelser; underbara bilder!!!!!)

bilder från hennes collektion
skulle vara helt ljuvligt att bara kunna planera och utföra såna där vackra vackra saker!

åbo idag, och jo, nette, vi fick mycket varmare väder på eftermiddagen igår vi åxå och idag ser det helt underbart ut där ute!

till åbo och till westankärr gård står på agendan idag  =)

trevlig tisdag

susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar