välkommen till min blogg

VÄLKOMMEN till min blogg; blommor och kvistar!

Jag är en finlandssvensk trädgårdsmästare, textilartesan och florist.


TERVETULOA! WELCOME!

5 april 2012

skärtorsdag

i måndags hade vi en lite osäker premiär, i tisdags en jättelyckad föreställning och det var roligt både på scenen och bakom den, igår en lite trögare och lamare föreställning...
det är helt otroligt hur olika det kan vara från gång till gång  =)
ikväll gör vi fjärde gången i rad; hoppas det blir en superrolig kväll! vi har även premiärfest ikväll efter föreställningen och de brukar vara jätteroliga de här festerna med bruksteatern  =D

jag och kenneth i en sketch om rymdföräldrar

idag kommer åxå tösabit2 hem för att fira påsk med oss och dessutom får vi alldeles ny familjemedlem som tösabit3 och jag ska fara till åbo efter om en liten stund

en skön skärtorsdag!
susanne 

6 kommentarer:

  1. Oj du är ju så upptagen så dig får jag väl inte se ikväll på Blåkulla ???
    Men om du nu skulle få lust så kom förbi å hämta upp mig....

    GLAD-PÅSK från Rantamor

    SvaraRadera
  2. Ikväll kommer jag och se, så nu har ni press på er att göra en bra föreställning! :D

    SvaraRadera
  3. Näää...vad hämtar du nu hem?? Inte en kattunge väl? Jag blir grön av avund...
    Supercoola dräkter! peruken passar dig jättebra! Ha så kul ikväll :-D
    kramis, Sis

    SvaraRadera
  4. Kul när det blir bättre och bättre! Vilka häftiga dresser ni har på er, jag skulle vilja sticka lite hål här och där!
    Glad Påsk
    Agneta kram

    SvaraRadera
  5. Dear Susanne
    Happy Easter!
    Loves and Hugs from Switzerland. Yvonne

    SvaraRadera