välkommen till min blogg

VÄLKOMMEN till min blogg; blommor och kvistar!

Jag är en finlandssvensk trädgårdsmästare, textilartesan och florist.


TERVETULOA! WELCOME!

2 februari 2012

inspirio

lite ideer från IPM mässan om hur man kan lägga fram varor och blommor i sin butik...
det är jätteroligt på denna mässa att de satsar mycket på att ställa fram varorna vackert och ofta på ett nytt och fräscht sätt  =)


















 jag ska till läkare i åbo med tösabit3 nu på förmiddagen och på eftermiddagen med 'gamla gubben', zimba katten, till veterinär i kimito på eftermiddagen, så det blir ett enda rännas av å an idag
 =)

ha en bra torsdag!
susanne

3 kommentarer:

  1. Vilka inspirerande bilder, även om man inte har butik! Lite kan man ta efter hemma också ... Även om jag inte skulle klä hela bordssidor med växter så är de väldigt häftigt. Och en grupp vackra stubbar kunde man ju ha i trädgården. Ha det gott! /Leena

    SvaraRadera
  2. Kul att se så många olika idéer ,olika saker får du också göra idag ,kram ,Nette (- 26 grader )

    SvaraRadera
  3. Vilka vansinnigt tjusiga "väggar", dom gillade jag!
    Sen tittade jag på tidigare inlägg och blev vederbörligt imponerad av blomsamlingarna. För många år sen köpte jag en hel hink med aprikosfärgade rosor och gick upp med till min pappa på sjukhuset. Han älskade nämligen blommor och hade gått igenom en mycket komplicerad operation.
    Han blev så otroligt lycklig och dessutom jättestolt, för flera avdelningars personal kom och tittade på rosorna! Han pratade om det i flera år!!

    SvaraRadera