välkommen till min blogg

VÄLKOMMEN till min blogg; blommor och kvistar!

Jag är en finlandssvensk trädgårdsmästare, textilartesan och florist.


TERVETULOA! WELCOME!

28 februari 2012

hemma igen!
och här kommer det åxå snö!
neo, vita pojken, blev så glad då vi kom instövlande klockan ett i nattas att han inte tänkte kunna sluta svansa irunt oss!  =)
zimba, gamla gubizen, hade förätit sig på det stora utbudet av knallar och mat så hans mage var som en fotboll och han måste fisa hela tiden. till sist var vi tvungna att sätta ut honom  ;)
efter alla dessa dygn i nordnoges vita-gråa-blåa färgtoner, måste jag ta mig ett färgsprakande bad, så idag morgon har jag bläddrat igenom mina blombildsmappar  =)
här är några som gör mig glad, hoppas ni åxå njuter av dem








en riktig god tisdag önskar jag er alla!

susanne

3 kommentarer:

  1. oja jag njuter av dina blommiga vackra foton...
    och du välkommen hem !!!

    Tjingelingen.

    SvaraRadera
  2. Vad vore livet utan blommor?
    Nu vill man ha mycket färg för det är så grått ute.
    Ha det gott
    Annika

    SvaraRadera
  3. Vilka härliga bilder du bjuder på! Roligt att hitta ännu en florist, jag har ju påbörjat min utbildning på "äldre dar" men jag tror aldrig att det är för sent och ångrar inte en minut! Får se om det blir detta jag ska jobba med elelr om det kommer någon annan idé längs vägen....
    Ha en bra söndag!
    Jenny

    SvaraRadera