välkommen till min blogg

VÄLKOMMEN till min blogg; blommor och kvistar!

Jag är en finlandssvensk trädgårdsmästare, textilartesan och florist.


TERVETULOA! WELCOME!

8 november 2011

lila and grey

lila jul? med grått i olika nyanser till; hur låter det?













imorgon bitti flyger jag till schweiz, stadt Zug på 2 veckors jobb i en blombutik som heter Bellefleur. det ska bli jättejättespännande!!!
jag ska bo hos ägarparet Jürgen och Barbara Birchler och jobba från åtta på morgonen till su på kvällen i deras blombutik  =)
see you there om jag har internet connection  =)

susanne

6 kommentarer:

  1. Dear Susanne
    Thank you very much for the nice comment! Please write me on my mail-address: sonnenscheins@gmx.ch
    So I can answer you with more details.
    Thank you very much! Have a good fly!
    Yvonne

    SvaraRadera
  2. Snygga är de men kanske inte så juliga, tycker jag. Vilka spännande uppdrag du får! Ingår de i din utbildning? Slå nu Schweiz med häpnad, det klarar du utan vidare!

    SvaraRadera
  3. Wow, Wow, wow - LILA är ju aldrig fel! Inte ens till jul!!
    Ha det så trevligt nu under dom här 2 veckorna och njut lite av utlandsvistelsen också!!

    SvaraRadera
  4. du e super hurja du=) De e fint med lila,jag jagar gardin i samma färg som ljusen. grått o lila e super fint... Ja de blir nog säkert en spännande tid som du ger dej inpå...ha de bra och lycka till

    SvaraRadera
  5. Mycket vacker och lite ovanlig färgkombination till jul!

    Trevlig resa, o lycka till!!

    SvaraRadera
  6. Snygga färger ,o vilken resa du gör nu spännande ,spännande ,kram Nette

    SvaraRadera