välkommen till min blogg

VÄLKOMMEN till min blogg; blommor och kvistar!

Jag är en finlandssvensk trädgårdsmästare, textilartesan och florist.


TERVETULOA! WELCOME!

22 oktober 2011

orientaliska mattor

en bekant till oss var till dubai för ett par år sedan på bröllopsresa. han köpte en hel massa orientaliska mattor som han skickade hem med ett transportföretag. jag köpte åxå en matta, men den rymdes gott och väl med i reseväskan, för den var bara 15 x10 cm. 
världens härligaste musmatta!  =)

susanne

6 kommentarer:

  1. Jag undrade just vad 17 det var för stor klump på mattan! *fniss*

    SvaraRadera
  2. Hej! Vi har sådana musmattor på mitt jobb också och jag håller absolut med bättre finns inte!

    Kram Gugi

    SvaraRadera
  3. Hej,
    Verkligen läcker musmatta! Sådan skulle jag verkligen vilja ha.

    Tejpen som jag skriver om är Japansk och heter Washi Tape och den lämnar inga rester efter sig när man tar bort den. Googla så kanske du hittar den i någon butik i Finland. Mina första rullar beställde jag från Norge, kommer inte ihåg namnet på den butiken. Och härom dagen fick jag några rullar som jag beställt här i Sverige, http://shop.darlingthings.se/washi-tejp/

    Ha det gott, hälsningar monica

    SvaraRadera
  4. Det var nog en häftig matta ,du är inte rädd att flyga i väg när du är ute på nätet ,(fniss),kram Nette

    SvaraRadera
  5. Näää vad söt liten matta! Är den i samma material som de stora eller ser det bara ut så? Rolig idé!

    SvaraRadera