välkommen till min blogg

VÄLKOMMEN till min blogg; blommor och kvistar!

Jag är en finlandssvensk trädgårdsmästare, textilartesan och florist.


TERVETULOA! WELCOME!

27 oktober 2012

årets första snö =)

har just varit ute och sprungit omkring i snön med min 8 kilos maine coon, william  =)
han var först så försiktig och tyckte det var så obehagligt med våta kalla tassar, men efter en stund rusade han runt som en galning i snön, dvs så långt bandet räckte och jag hann springa med
han går ute i koppel, efter han blev könsmogen för en månad sedan har jag inte vågat låta honom gå ute på lösten  =)
eftersom solen sken så otroligt vackert på årets första snö, var jag tvungen att ta en runda ute med kameran åxå. 
jag lägger inte ofta upp naturbilder, då det är så många som fotograferar så mycket bättre naturen som vad jag gör. jag brukar njuta av era naturbilder istället, men idag vill jag visa hur underbart vackert det är här där vi bor  =D

















hälsningar från ett dalsbruk som är strålande vackert idag!

susanne

3 kommentarer:

  1. Men S då du måste nog ha dåligt självförtroende när det gäller fotograferandet ,längesedan jag sett så härliga bilder ,läste nog din historia i går men hann inte med någon kommentar .Trevlig lördagskväll ,Nette

    SvaraRadera
  2. Oj du milde vilka bilder. Jättehärliga.

    SvaraRadera
  3. Oj, har ni redan snö? Ser härligt ut på dina jättevackra bilder!

    /Mia

    SvaraRadera