välkommen till min blogg

VÄLKOMMEN till min blogg; blommor och kvistar!

Jag är en finlandssvensk trädgårdsmästare, textilartesan och florist.


TERVETULOA! WELCOME!

6 juli 2012

jand all that jazz

det händer så mycket nu att jag helt enkelt inte hinner med!
detta veckoslut jazzar vi för fullt här i dalsbruk!
Baltic Jazz festivalen firar sitt 25;e festivalår med ett mycket gediget program!!
jag fungerar andra året i rad som gruppchef för konferansiererna och detta år lyckades jag inte få speakers till riktigt alla konserter så jag får dra tre stycken själv  ;)
jag har inte på många många år gjort något dylikt så igår kväll då jag körde ner till kasnäs restaurang för att speaka tjuvstarten med antti sarpila och hot club de baltic var jag jättenervös!
det gick dock helt okei, inte lysande men tillräckligt bra  =D
mot slutet stapplade jag lite då jag blev så nervös av alla människor i publikraderna som tittade intensivt på mig!
idag skall jag föra blomdekorationerna till jazzgatan och till de tre olika scenerna samt sitta i biljettkassan 13-16
jag har heller aldrig tidigare varit med i biljettgruppen, men jag sitter mina timmar där med min syster som har gjort det i många år så de ska nog gå bra!
imorgon ska jag sedan göra blomdekorationer till 14 bord till lördagens VIP middag i hotellet och speaka en pianokonsert i bio pony

Poster 2012

trevlig helg!!

susanne

1 kommentar: