välkommen till min blogg

VÄLKOMMEN till min blogg; blommor och kvistar!

Jag är en finlandssvensk trädgårdsmästare, textilartesan och florist.


TERVETULOA! WELCOME!

9 april 2012

publikrekord

201 stycken människor i talon!!! det är mycket det!! bruksteaterns förra rekord är 178 st på vedervärdigt...
men nu var det 201 stycken inne i salen! det var trångt och varmt! men en alldeles härlig stämning!
mina föräldrar var där, min tösabit2, vår malintta, freja, Ettan och simon, så jag och tösabit3 hade flera i publiken som vi måste göra lite extra ifrån oss för.  =)
sketcherna gick bra, det var mycket skratt och applåder och efteråt fick vi höra från alla håll och kanter att det hade varit mycket roligt!
idag igen klockan fyra och imorgon kväll klockan sju spelar vi. sedan har vi endast en gång till, söndagen den 15.4 klockan 16.00

ha en riktigt skön påskannandag! 
kram
susanne

5 kommentarer:

  1. Vad kul att publiken har hittat er! Lycka till med nästa föreställning och grattis till rekorden!


    Kram
    Sari från Puumuli

    SvaraRadera
  2. full rulle hos dig med andra ord ,kul .kram Nette

    SvaraRadera
  3. Ta åt dig ordentligt att det blev publikrekord för knappast blir det det om inte pjäserna är roliga och spelarna bra. Njut!

    SvaraRadera
  4. Men va kul att ni har så mycket publik, men sådant brukar ju gå hem
    hos dom flesta, lite humor och bra skådespelare...
    synd att man inte är nära till för då hade du haft en till i publiken...

    Ha d gott och lycka till i fortsättningen också.

    SvaraRadera