välkommen till min blogg

VÄLKOMMEN till min blogg; blommor och kvistar!

Jag är en finlandssvensk trädgårdsmästare, textilartesan och florist.


TERVETULOA! WELCOME!

6 februari 2012

MC mässa i Helsingfors

motorcykelmässan i helsingfors var ganska intressant eftersom det nu är flera år sedan jag sist har varit på mc mässa...
denna gång var vi 36 st medlemmar i vår klubb MC Islanders som hyrde en buss och for till Helsingfors på mässa
vad jag kommer ihåg från den förra mässan som jag var på så var där mycket motorcyklar och endast lite tillbehör, kläder och annat grejs. nu var det lite motorcyklar och en massa tillbehör, kläder och grejs  =)
det som gjorde mig glad var de skickligt målade konstverken som var utställda på mässan! mycket fina målningar och mycket härliga färger, eller hur?









härlig hjälm  =D


t.o.m. en kista och en postlåda fanns med på mässan...


trevlig måndag!
susanne



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar