välkommen till min blogg

VÄLKOMMEN till min blogg; blommor och kvistar!

Jag är en finlandssvensk trädgårdsmästare, textilartesan och florist.


TERVETULOA! WELCOME!

30 december 2011

dagmar

Dagmar kom!
och vi var utan ström i nästan tjugo timmar...
sen kom hennes lillasyster och ett halvt dygn senare var vi utan ström i tolv timmar!
men dety värsta var att dagmar tog adsl förbindelsen med sig!
sen i måndags har vi inte kunnat komma in på nätet!!! hemskt!
ringde telefonbolaget på onsdagen och fick veta att det var typ över hundra felsökningar före oss på listan...
nu var de just hit och fixade adsl;et åt oss!! så nu slipper jag in på min blogg igen!
och kan läsa allt på era bloggar... =)

KRAM
susanne

4 kommentarer:

  1. Oj, det var inte en nådig Dagmar som svepte omkring! Hon var dock inte sååå hård här uppe hos mig!
    Önskar dig ett GOTT NYTT ÅR /Bea

    SvaraRadera
  2. Har sett o hört att ni har det eländigt där nere ,vi har tur som har de mesta kablarna i jorden.Hoppas vi slipper flera orediga damer nu ,gott nytt år till dig o familjen ,nette

    SvaraRadera
  3. Det är så att man blir alldeles ifrån sig när inte datorn fungerar! Har samma problem här ibland och då är det krångligt.
    Gott Nytt År,
    Agneta kram

    SvaraRadera
  4. kikar in för att önska gott nytt år!!

    SvaraRadera